.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با ۷۰ میلیون بازیکن، Fallout Shelter رتبه اول اپ استور را کسب کرد

هنوز دو هفته نشده که Fallout Shelter به اپ استور آمده و در همین مدت زمان اندک توانسته در جایگاه پرمخاطب ترین بازی جای خوش کند. هفته پیش که تنها چند روز از عرضه بازی گذشته بود، فال آوت شلتر توانست Candy Crush را پشت سر بگذارد و حالا به رتبه اول رسیده.

از زمان عرضه تاکنون، Fallout Shelter توانسته در ۳۷ کشور مختلف نظر مردم را به سوی خود جلب کند و در ۴۸ کشور نیز در لیست بیشترین دانلودها باشد. جالب اینجاست که Shelter توانسته در ۲۵ کشور دنیا، پرمخاطب ترین اپلیکیشن تمام دوران باشد.

در حال حاضر که این خبر منتشر شده، Fallout Shelter بیش از ۷۰ میلیون مخاطب روزانه در سراسر جهان دارد. البته فراموش نکنید که این بازی تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده و تا یکی دو ماه آینده خبری از نسخه اندرویدی نیست.

تاد هاوارد، کارگردان استودیو بتسدا گیمز می گوید: “ما تمام مدت با تلفن های مان بازی می کنیم و همیشه می خواستیم که یکی بسازیم. لذت بردن جمعیتی کثیر از اولین بازی ما خیره کننده است. این نشان می دهد که مردم عاشق Fallout هستند، همانطور که ما عاشقش هستیم.”



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اپل - Apple , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , معرفی نرم افزار و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 5 تير 1394
.

با استاندارد جدید Qi سرعت شارژ بی سیم افزایش خواهد یافت

شاید تا چند سال پیش، برای شارژ تلفن همراه یک گزینه بیشتر نداشتیم و آن هم اتصال تلفن به وسیله سیم به برق بود، یا در مدرن ترین حالت ممکن آن را از طریق USB به کامپیوتر یا به استندهای شارژر متصل می نمودیم. اما حالا همه چیز فرق کرده.

کنسرسیوم انرژی بی سیم در اقدامی، ورژن جدید و استاندارد Qi را منتشر کرده که پشتیبانی از قدرت های بالاتر را به صورت بی سیم نیز اضافه کرده است.

در حال حاضر، این سازمان هیچ ادعایی ندارد و رقمی ارائه نداده که به ما اثبات شود چند دقیقه در وقت مان صرفه جویی می شود. هنوز تا عرضه تلفن هایی که از تکنولوژی جدید Qi بهره ببرند زمان زیادی باقی مانده اما اولین تلفن ها می توانند پیام آور خبری خوش باشند.

البته، در این حد می توان تضمین داد که زمان شارژ به میزان بسیاری کاهش یافته، برای مثال از سر کار که به خانه باز می گردید تلفن را روی پد مخصوص قرار می دهید و زمانی که می خواهید برای یک عصرانه بیرون بروید آن را با شارژی نسبتا پر همراه ببرید.




:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 5 تير 1394
.

پردازنده Snapdragon 820 توسط سامسونگ ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که کؤالکام با جدیت مشغول کار بر روی نسل بعدی پردازنده خود است. این شرکت که موفق نشد تجربه چندان خوبی را با Snapdragon 810 به دست آورد، اکنون در تلاش است تا Snapdragon 820 را روانه بازار سازد. این پردازنده قرار است از قدرت بیشتر برخوردار باشد و صد البته مشکل داغ کردن نسل قبلی را برطرف نماید.

علاوه بر Snapdragon 820، کؤالکام پردازنده دیگری به نام Snapdragon 620 را نیز در دست تولید دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، کؤالکام در این پردازنده ها از هسته های مخصوص به خود استفاده می کند و دیگر هسته های طراحی شده توسط ARM را به کار نخواهد گرفت.

اما نکته جذاب ماجرا در این است که کؤالکام برای تولید این پردازنده ها دیگر به سراغ شرکت TSMC نخواهد رفت و سامسونگ را به عنوان شریک جدید بر خواهد گزید.

سامسونگ قرار است پردازنده های جدید را با تکنولوژی ۱۴ نانومتری و فرآیند FinFET تولید نماید و شرکت هایی مثل HTC، سونی و شیائومی احتمالا اولین مجموعه هایی خواهند بود که از Snapdragon 820 در محصولات خود استفاده می کنند.

Snapdragon 820 از هسته های Kyro با معماری ۶۴ بیتی استفاده می کند. به نظر می رسد که هر یک از این هسته ها بر روی فرکانس ۳ گیگاهرتز تنظیم شده باشند.

با توجه به اینکه این پردازنده قرار است توسط تکنولوژی ۱۴ نانومتری سامسونگ به تولید برسند، از حالا می تواند گفت مصرف انرژی Snapdragon 820 در مقایسه با نسل قبلی بسیار بهینه تر خواهد بود.

حال باید منتظر نشست و دید که آیا پردازنده کؤالکام می تواند عملکردی بهتر از Exynos 7420 به نمایش بگذارد؟ آیا سامسونگ به دست خود، رقیب را تقویت خواهد کرد؟



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 5 تير 1394
.

صنعت بازی‌های ویدیویی اخیرا توانسته است دوربین‌های واقعیت مجازی را دوباره به یکی از فناوری‌های مورد بحث روز تبدیل کند. در حال حاضر سه شرکت بزرگ «سونی»، «والو» (Valve) و Oculus در حال ساخت دوربین‌های واقعیت مجازی برای خود هستند.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , گوگل - google , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 4 تير 1394

سامسونگ امسال ۴۵ میلیون عدد از پرچمدارانش را به فروش می رساند

شاید حضور تولید کنندگان چینی، سامسونگ را در بازار موبایل های اقتصادی و میان رده به دردسر انداخته باشد، اما تردیدی نیست که عرضه پرچمداران امسال این شرکت، ضعف آن در بخش های یاد شده را جبران کرده و آن را در جایگاه خوبی قرار داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : سه شنبه 2 تير 1394

امروز «تیلور سوییفت» یکی از مشهورترین هنرمندان آمریکایی در نوشته ای سرگشاده به انتقادات مربوط به عدم پیوستنش به سرویس موسیقی اپل میوزیک پاسخ داد.


این هنرمند مشهور و محبوب آمریکایی که نفوذ فراوانی در میان نوجوانان و صنعت موسیقی غرب دارد، از عدم انتشار آخرین آلبوم موسیقی خود با نام 1989 بر روی سرویس استریمینگ موسیقی اپل دفاع کرده است. 

وی در گذشته نیز تمامی آلبوم‌هایش را از سرویس موسیقی اسپاتیفای به دلیل آنچه که وی حق امتیاز پایین این سرویس می‌دانست، بیرون کشیده بود.

اپل رابطه بسیار نزدیکی با هنرمندان موسیقی دنیا دارد و در سرویس آیتیونز این تجربه موفق ثابت شده است. با این حال به نظر می‌رسد شرایط سرویس استریمینگ این شرکت چندان به مذاق هنرمندان خوش نیامده است.

ادامه خبر در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اپل - Apple , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 1 تير 1394

معرفی دو موبایل جدید توسط سامسونگ؛ Galaxy J7 و Galaxy J5 آماده ورود به بازار

پس از انتشار شایعتی در رابطه با محصولات جدید سامسونگ، این شرکت سرانجام تلفن های هوشمند J7 و J5 را در چین معرفی کرد.

در میان این دو دستگاه، Galaxy J7 از قدرت سخت افزاری بیشتری برخوردار است. این محصول از پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 615 استفاده می کند و با کمک گرفتن از رمی ۱.۵ گیگابایتی تلاش می کند عملکرد روانی را از خود بر جای گذارد.

در سوی مقابل Galaxy J5، به علت قیمت ارزان ترش، از سخت افزار ضعیف نیز بهره می برد. سامسونگ برای این دستگاه پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 410 را در نظر گرفته است که فعالیت آن با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز صورت می پذیرد. شایان ذکر است که J5 نیز مانند J7 از رمی ۱.۵ گیگابایتی در مجموعه خود، بهره می جوید.

تفاوت دیگر دو دستگاه، به ابعاد نمایشگر آنها مربوط می شود. J7 نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد که می تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰p در برابر چشمان شما قرار دهد. J5 نیز اگرچه از همین رزولوشن برخوردار است، اما ابعاد نمایشگرش اندکی کوچکتر است و قابی ۵ اینچی را با خود به همراه دارد.

J7 علیرغم نمایشگر بزرگترش، از ضخامت کمتری برخوردار است و با ۷.۹ میلی متر، محصول باریکتری به حساب می آید. همچنین باید اشاره کنیم که سامسونگ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه استفاده کرده است.

از طرف دیگر J5 نه تنها با ۸.۵ میلی متر، ضخیم تر از برادر خود است، بلکه باتری ضعیف تری را نیز دارا است. سامسونگ در این دستگاه از یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری بهره گرفته است.

اما به غیر از موارد اشاره شده، کلیه مشخصات دیگر دو دستگاه، دقیقا همانند یکدیگر هستند. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به LTE و در نهایت اندروید ۵.۱ ، از جمله دیگر امکانات محصولات جدید سامسونگ به شمار می ورند.

نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد این است که این دو محصول، اولین موبایل های شرکت کره ای به شمار می روند که در کنار دوربین جلوی خود، از فلش بهره می برند. گویی سامسونگ با J5 و J7 می خواهد حسابی از سلفی دوستان، دلربایی کند.

گلکسی J7 با قیمت ۲۹۰ دلار و گلکسی J5 با قیمت ۲۲۵ دلار در چین به فروش خواهند رسید. سامسونگ هنوز در مورد ارائه این محصولات در بازار کشور های دیگر اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

در  ادامه مطلب تصاویر بیشتری از این محصولات را می توانید مشاهده نمایید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 30 خرداد 1394

نگاهی به مزایا و معایب گلکسی S6 Active در قیاس با نمونه عادی

گلکسی اس ۶ و برادر دو قلویش دارای بهترین طراحی در میان موبایل های هوشمند سامسونگ هستند. جدا از اجزای با کیفیتی مانند شیشه و فلز، کارایی و قدرت این موبایل ها نیز بسیار بالاست و از دوربین هایی عالی نیز بهره می گیرند.

نکته قابل توجه حذف برخی از قابلیت های گلکسی اس ۵ در کهکشانی های جدید است. محصولاتی که دیگر در برابر مایعات از خود مقاومت نشان نمی دهند. سامسونگ تصمیم گرفته چنین قابلیتی را با گلکسی اس ۶ اکتیو در اختیار کاربران بگذارد.

گلکسی اس ۶ اکتیو، سومین نسل از سری موبایل هایی با کد اکتیو است که برای اولین باز با اس ۴ اکتیو در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد. این سری از محصولات قادر هستند تا ۳۰ دقیقه را در عمق یک متری آب دوام آورند و هیچ آسیبی نیز به عملکردشان وارد نگردد.

گلکسی اس ۶ اکتیو همچنین در برابر ضربات یا شوک های ناگهانی مقاوم است و می توانید با خیال راحت آن را از ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتری به زمین بیاندازید. در ادامه می خواهیم به شش دلیل برای برتری نسخه S6 Active بر گلکسی اس ۶ معمولی پرداخته و سپس ۶ دلیل نیز برای برتری نسخه ی عادی کهکشانی جدید سامسونگ نسبت به مدل اکتیو را بیان کنیم.

با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

آیا تایزن موجب گشته تا سامسونگ بازار ابزارهای الکتریکی پوشیدنی را از دست بدهد؟

سامسونگ یکی از اولین سازندگان اسمارت واچ ها به شمار می رود و تا کنون مدل های زیادی از محصولات یاد شده را نیز به بازار فرستاده؛ محصولاتی که با طراحی و اندازه های مختلف معرفی شده اند.

ساعت های مورد بحث حتی از پلتفرم های مختلفی نیز بهره می بردند؛ برخی از آنها با پلتفرم اندروید ور پا به میدان می گذاشتند و جدیدتر ها نیز به سراغ پلتفرم خانگی خود سامسونگ به نام تایزن رفته بودند.

در میان ساعت های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ، Gear S یک پرچمدار به شمار می رود که از سیستم عامل تایزن بهره می برد. ساعت یاد شده که ۸ ماه پیش به بازارها عرضه شد، از یک نمایشگر AMOLED با رزولوشن قابل قبول بهره می برد و به کاربر اجازه می داد تا از آن به عنوان یک تلفن همراه نیز استفاده کند و یک سیم کارت نانو را در آن جای دهد. به واسطه ی حضور سیم کارت، قابلیت بهره گیری از نسل سوم شبکه های مخابراتی به نام ۳G نیز فراهم شده بود، جدا از اینکه سنسورهای مختلفی نیز در این ساعت هوشمند حضور به هم رسانده بودند تا هیچ یک از فعالیت های فیزیکی شما بدون شمارش رها نشود

. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

خلق زرافه های جهش یافته در بازی Giraffe Evolution

در روزهایی که دنیای بازی های موبایل پر شده از عناوین رانر مشابه هم و استراتژی های تکراری، ظهور یک بازی متفاوت می تواند به نوبه خودش غنیمت محسوب شود.

Giraffe Evolution مبنای گیم پلی اش را بر ترکیب زرافه ها و بدست آوردن گونه های جهش یافته گذاشته و سعی دارد تا با رویه ای متفاوت عنصر سرگرمی را به بازیبارها ارائه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , معرفی نرم افزار و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ با تمرکز بر توانایی های گلکسی اس ۶ اج در زمینه گیمینگ [تماشا کنید]

اگر منصفانه قضاوت کنیم سامسونگ تا به امروز از اکثر نام های بزرگ صنعت اسمارت فون بیشتر محصول تولید و به بازار عرضه کرده و در طی سال های اخیر به خوبی فراگرفته که چگونه این دسته از گجت هایش را بازاریابی و کاربران را به خرید شان ترغیب نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : چهار شنبه 27 خرداد 1394

اگر به بازی‌های آنلاین تیمی علاقه دارید، بد نیست بازی BattleCry را تجربه کنید. نسخه آزمایشی این بازی از هم‌اکنون در دسترس بازی‌کنندگان قرارگرفته و با مراجعه به سایت battlecrythegame.com می‌توانید آن‌را تجربه کنید. البته این نسخه فعلا در استرالیا و نیوزیلند در دسترس عموم قرارگرفته و نسخه آزمایشی آن در پاییز امسال برای تمام منطقه‌ها در دسترس خواهد بود. البته برای اینکه بتوانید این نسخه آزمایشی را در پاییز تجربه کنید، باید از هم‌اکنون در سایت بازی ثبت‌نام کنید. اگر نسخه آزمایشی را تجربه کنید، آیتم‌ها و پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد که در بازی اصلی قابل‌استفاده خواهند بود.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , معرفی نرم افزار و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394

مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer یا همان PES، یکی از پرطرفدارترین بازی‌‌های ورزشی بین طرفداران ورزش فوتبال به‌حساب می‌آید. بیش از 15 سال است که به‌طور مدام، سالانه یک قسمت جدید از این بازی محبوب به بازار عرضه می‌شود. تا قبل از سال 2007 میلادی و عرضه‌ی FIFA 08 (رقیب دیرینه‌ی PES در این سبک)، بدون شک این مجموعه بازی در نوع خود بهترین بود. اما پس از عرضه‌ی FIFA 08 و نوآوری‌های فوق العاده‌ی شرکت الکترونیک‌آرتز، PES دیگر نتوانست به جایگاه قبلی خود بازگردد. همچنین جدیدترین قسمت از این بازی یعنی PES 2015 هم بسیار نا‌‌ امید کننده ظاهر شد. در نتیجه شرکت Konami، سازنده‌ی این مجموعه بازی، همواره در تلاش است تا با عرضه‌ی یک عنوان متفاوت، جایگاه این بازی را از FIFA پس بگیرد.

در ادامه با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , اخبار DigiKala , جالب و سرگرمی , معرفی نرم افزار و بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 25 خرداد 1394

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی